designer
Pravděpodobně neznáte jeho jméno, ale celkem jistě znáte jeho kampaň pro mezinárodní hudební festival Pražské jaro. Vizuální identita Pražského jara v letech 2017 – 2019 založená na surrealistickém konceptu, v němž hudební nástroje ožívaly ve spojení se zpěvnými ptáky – symboly jara, byla jedinečná a nezapomenutelná. V jeho portfoliu lze najít mnoho kulturních i komerčních projektů
Práce Martina Poláčka se vyznačuje použitím širokého spektra výtvarných prostředků a proměnlivostí přístupu.
umyvadlo od Martina
další designéři
designer
Pravděpodobně neznáte jeho jméno, ale celkem jistě znáte jeho kampaň pro mezinárodní hudební festival Pražské jaro. Vizuální identita Pražského jara v letech 2017 – 2019 založená na surrealistickém konceptu, v němž hudební nástroje ožívaly ve spojení se zpěvnými ptáky – symboly jara, byla jedinečná a nezapomenutelná. V jeho portfoliu lze najít mnoho kulturních i komerčních projektů
Práce Martina Poláčka se vyznačuje použitím širokého spektra výtvarných prostředků a proměnlivostí přístupu.
umyvadlo od Martina
další designéři